torsdag, september 17, 2009

bara lev,








jag vet inte men jag kan inte glömma det .., och det jag kände det jag känner jag mår inte bra av att inte få det sagt till dig och jag tror inte jag kommer kunna gå vidare eller så för ens jag har förklarat för dig hur jag känner och för att jag inte ska må som jag gör , jag kan liksom bara inte gå vidare jag älskar dig för mycket för att släppa jag vet inget .., som vanligt har du lämnat mig ensam kvar utan nån vägledning.

hej , egentligen vet jag inte varför det alltid e så med mig , jag har inte mycket kvar a mitt pluggande, ändå blir det inte av, ja ja hemma hos mamma e jag nu iaf , känns skönt , måste städa också.., som vanligt..
jag undrar faktiskt hur många gånger jag har skrivit i bloggen att jag måste städa, eller jag ska skärpa mig med bilder uppdaterade osv.., men sån e jag , ja tycker det känns skönare när det är ner skrivet nu ska jag bara göra inte säga så mycket blää haha ja ja iaf , vi hörs om en stund puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar