måndag, september 07, 2009

brrr, kallt!

uppifrån och ner:
jeansjacka, grå halsduk , grå överdragströja(syns inte), vit tunika , ska ha en annan väska och tights självklart!, och så så klart mina vita converse.

god morgon jag fryser till döds , det är det värsta att vakna av att man fryser då har man verkligen ingen lust att gå upp , jag e uppe nu, kanske lite senare en tänkt somnade trots allt halv tre igår. men jag får stressa lite så hinner jag säkert !, nu ska jag dra på mig mina kläder och så ta gympa kläder dan kläder osv.. , sen drar jag till skolan., vill sätta in nya låtar i mobilen men vet inte om jag hinner annars blir det bara att jag kommer försent, haha inte för ni bryr er.
vi hörs när jag kommer hem , vilket kanske inte blir för ens runt 8 eller något.
men vi hörs iaf!, puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar