måndag, september 21, 2009

'The Past Catches Up'

hej jag måste verkligen somna har hunnit duscha och städa upp lite på mitt rum ,nu e det så här jag älskar spotify men det finns alltid en baksida och just nu är det för att man sitter och laddar på nya låtar pås in spel lista men man laddar ju inte ner dom till datan om ni fattar var jag vill komma..?
iaf det blir att man inte tänker på att ladda ner och det blir att ipoden står tom även mobilen , ja ja nog babblat om det imorgon har jag det stressigt för jag måste springa till bussen från skolan sen måste jag till min sjukgymnast sen har jag tränning , och man ska hinna plugga också , hur kommer jag hinna?!
i så fall måste jag gå och lägga mig nu , så vi hörs imorgon puss!
sen har vi en deal till imorgon jag och ni , jag måste uppdatera med bilder och ni ska få en redan imorgon bitt , haha spännande va, vi ses :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar