söndag, september 06, 2009

my world revolves around you!

min kamera e på vift igen, nu har jag endå städat så man tycker ju att den borde titta fram ja ja , jag hittar alltid den på nått udda ställe i slut ändan.
tack vera för helgen du är underbar och jag skulle inte funka utan dig, 2 och ett halvt år är helt sjukt att det är så lit jag är så glad att jag fann dig du har gjort allt så mycket lättare , ett tack kommer aldrig vara tillräckligt stort , big love!!

ja ja jag har tatt mig tid städat nu blädrar jag i en tidning med en kopp te hur töntigt det än låter är det mysigt lyssnar på musik och e lite på datan ja allt på samma gång helt enkelt tar jag det bara lugnt imorgon ska jag kämpa mig upp till skolan bara jag inte blir sämre för just nu e jag rastlös och mår dåligt på samma gång, ja ja vi hörs senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar