söndag, september 20, 2009

livet är underbart när man hittar rätt.

jag vill bara förklara för dig , jag vill ändra på hur du känner helst av allt på hur jag känner men en del kommer du alltid vara , ingen kommer ta den platsen du har satt hos mig, du är min första RIKTIGA kärlek någon jag sa allt till ,tills du gick din egen väg tills jag fick lyssna på ditt dina fel dina problem och jag älskade att finnas där för dig nu vet jag bara hur lurad jag blev och hur ont det gör när du berättar en del saker för mig för du vet hur jag funkar och jag hatar det , jag kan inte utesluta mitt liv du ingår och jag älskar dig och jag saknar dig jag sakna det som var jag önskar bara att världen inte var skapad för att vara grym , tänk om mankunde ändra på någons känslor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar