onsdag, september 23, 2009

so don't you bring me down today


hejhej hallå , nu kommer ni säkert bli sura gissa vad jag har glömt hos min pappa.., haha kameran men han kommer och lämnar den hos mamma innan jobb , så imorgon blir det nya bilder, iaf konfa idag första gången för mig , det var väll trevligt .
sitter i mjukis shorts och n vanlig t-shirt ny duschad måste städa upp på mitt rum , sen MÅSTE jag verkligenladda ner ny musik och in med det i ipoden .. det blir aldrig riktigt gjort ,
måste bara säga att ibland blir jag så frustrerad på gina tricot , jag har velat ha en typ mocka jacka från gina som tog slut ganska direkt i grå beige men den tog slut ganska snabbt , så sa dom till mig att dom inte får in den igen så jag köpte en likande i svart.. gissa vad? nu e den tillbaka åhh jag vill ha den men vet inte om jag vill slösa pengar , fast det är väll bara ett litet problem som sagt jag hittar inget i affärerna längre och har ingen aning om vad jag sak på mig imorgon haha , men vi hörs senare , puss:)

2 kommentarer:

  1. vera delvina deliu sjöstrand!24 september 2009 kl. 21:57

    ahaha din mes, du sover, vi som skulle snacka skit! HAHAHhAHa LOVEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. vera delvina deliu sjöstrand!24 september 2009 kl. 22:01

    och nu sitter jag och sparar lakritsar till dig, ooops nu avslöja jag mig, har brytit löftet, men vet du vad ? JAG BRYR MIG INTE HHÖHÖHÖHÖHÖHÖ hoppas inte isabelle ser detta för då e jag fan DEAD AND GONE, PUSSSSSSSSSSSSSS

    SvaraRadera