lördag, september 19, 2009

............

jaha här sitter jag i samma kläder som jag vaknade i, har inte en aning om vad jag ska ha på mig känns som allt e i tvätten , jag hittar nått och som sagt så har jag lovat en bild innan jag drar.
iaf den 26 september kommer ni i Sverige inta säsong 5 av the hills den 29 september kommer jag inta den 6 säsongen, Sverige e segt haha men jag kan avslöja lite som ni kanske ändå redan vet.
* lauren slutar , spencer och heidis brölopp äger rum, en lite intrig makare kristin cavallari e tillbaka från laguna beach (ni vet lauren inte precis bästavän) kristin trackar ner audrina, audrina slutar, audrina får en egen show och vad som händer i mellan får ni ta reda på själva men för er glöm inte den 26 september på mtv lördag klockan 18:10 .
vi hörs om en liiiten stund minuter igen ska bara dra på mig nått, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar