måndag, september 07, 2009

kkimbas.blogspot.com

denna bilden får det att klia i fingrarna på mig, hela hon är inspiration henne stil hela hon som sagt. , kolla in hennes blogg fradaa.blogg.se , och hennes hår ska vi inte prata om, förklaras bäst som perfektion. åhh ge mig !

hejhej jag har kollat the hills och ska strax kolla vidare, eftersom jag fortfarande är uppe tänkte jag kika in lite snabbt, imorgon är det skola jag orkar verkligen inte men ja ja , jag ska in till stan efteråt vilket fall som ,jag får gå där och bära på gympa kläder, dans kläder och skolböcker tungt men jag hinner inte sticka hem om , sen kör mamma mig till dansen klockan fem i halv sju och sen hem och plugga förhoppningsvis få det mesta gjort och inte va så trött att jag bara somnar imorgon direkt när jag kommer hem.
och förhoppningsvis ska jag få med mig det hem som jag hade tänkt mig.
nya armband, lack tights , tunikor koftor en stickad tube och lite annat.. jaa ja nu ska jag kolla vidare så hörs vi imorgon bitti innan skolan.
puss påer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar