onsdag, september 16, 2009

i want you

bild från förra hösten , okej förutom att jag måste säga hejdå till shorts som nog är mitt favorit plagg om man nu ska tänka bas-plagg så längtar jag efter hösten , jag älskar hur rätt det känns att sitta in jag älskar att frysa mysa, stora halsdukar vantar tjocka jackor osv.., sitta inne kolla film drick te ja ni fattar vinken jag längtar helt enkelt.
pause i pluggandet men jag ska tillbaka strax eftersom att jag har massor kvar åhh jag orkar inte ja ja imorgon e det kort dag , det är skoljoggen men jag går istället sen tar jag bussen till min gamla skola nu måste jag verkligen ha mitt iup .., blablabla så vi hörs nog en gång till lite senare ikväll, sen får ni ju inte missa kolla idol , för det ska inte jag göra, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar