söndag, september 06, 2009

why do love have to be a battlefiels

jag ska kolla the hills sen somnar jag när jag somnar , har lyckat komma i helt okej tider förra veckan så om jag inte vänt på dygent totalt lykas jag nog ikväll också.
mycket bloggande idag tycker jag hahah , hoppas det håller till imorgon men det tror jag säkert hej på er så hörs vi när vi hörs puss!
när man kommer till sanningens sekund vad ska man göra och hur ska man agera?
livet är ingen öde ö du behöver ha människor runt omkring dig , och jag antar att jag förlorade mig själv i dig i oss i allt jag tappade bort allt men jag har kommit jävligt långt utan din hjälp men du förstör så fort jag ser dig är jag tillbak till där jag va förut ja så mycker och säga men när känslorna tar över finner jag inga rätta ord som förklara tillräckligt bra jag låter det svalna men det väller bara över.


ville bara säga att det finns tre tjejer i världen och har jag dom behöver inget mer , vera isabelle och emina jag älskar er jag hoppas ni läser och ser detta för det kommer direkt från hjärtat jag e så tacksam som man kan bli , för alla gånger ni lyssnar för alla gånger ni står ut för alla gånger ni accpterar mig för att jag kan vara mig själv, och förlåt för alla gånger jag ibland kan vara idiot, tack för ni ser över mina brister, jag älskar er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar