söndag, september 13, 2009

jag vet inte var jag står jag vet inte vad du känner jag vet inte om du fattar .. jag kan inte gå vidare för ens jag är säker.


jag har inga bilder och känner mig löjlig måste bli bättre på att fotta.
som sagt jag sitter och kollar på notting hill det gör ont i mig när jag ser den filmen haha jag vet inte varför jag e mes.
iaf nu ska jag städa eller jag intalar mig själv att jag ska göra det sen gör jag inte det för ens klockan 1 inatt., apropå inatt, inatt så e det ju MVMA men det är inte för ens runt två tror jag så då blir de ingen sömn inatt jag får väll se reprisen..när nu den e .
ska bli bättre uppdatering i bloggen och sen har jag faktiskt också haft en bloggtorka som man tydligen kallar det ja iaf jag har inte vetat vad jag skulle har skrivit, dessutom kan ni ju erkänna det är roligare med bilder och eftersom jag har varit utan såna har det inte heller varit spec kul men på den fronten ska det också förbättras.., men det kommer ja ja vi hörs sen PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar