tisdag, oktober 13, 2009

dont let it get to your heart.

lilla vera som tog sig tid att tillägna några från henen och isabelle i inlägget under , va det inte gullig , puss på er(L)

jag mår skit dåligt egentligen helt ärligt har inte detta varit den bästa födelsedagen man jag säger tack till min underbara familj som alltid ställer upp och vera och isabelle tack för att ni får mig må så mycket bättre !
som sagt jag mår inte bra vill helst bara släcka ner allt och inte vakna igen halsen skriker och näsan är så tjock att jag knappt kan andas och humöret ligger inte på topp om man säger så , känns inte heller riktigt som jag fyllt år det låter ego och på nått sätt själviskt men det gör faktiskt inte det men i helgen får jag väll göra upp om det svårt att fylla år på en tisdag spec när man ha prov imorgon som jag inte har pluggat klart till än. så jag ska hårdplugga efter desperate men ni får ha en bra tisdag jag ska försöka njuta vidare av min . min moster kommer om fem minuter då blir det mat och nån present uuuusch att jag ska bli sjuk nu ..

jag vill inte leva i denna värld längre , jag lever bland lögner där jag måste ljuga själv för att stå stadigt kvar.

2 kommentarer:

  1. vasse nasse god, i helgen ska vi fira LOVEU !

    SvaraRadera
  2. MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäÄäÄäÄÄÄÄÄ /gigalo

    SvaraRadera