söndag, oktober 04, 2009

jag har alltid kännt att jag kan säga allt till dig, men nu vet jag att det inte bara stannar hos dig .

hej , jag kan säga en sak jag har inte dratt mig mot skolböckerna och pluggat ja sitter och gör en massa annat och jag har ett problem , jag vill ha en ny skinnjacka men det känns lite för sent att köpa vinterjackorna börjar alla dra på nu eftersom att det blir allt kyligare. ja ja ni bry er ändå inte haha , där emot ska jag bevisa för mamma med bra betyg och ordning på rummet(vilket kommer bli svårast) att vi äntligen ska sätta igång med mitt nya rum , jag ska en klädstång fondväg speglar haha ser det riktigt framför mig .. gud fråga mig inte varför jag skriver detta är bara så exalterad på ett nytt rum , ännu mer på att fylla år vilket från och med imorgon bara är en vecka och dag kvar haha känner fortfarande sån glädje som man gjorde när man var liten , ja sån känner jag fortfarande jag kommer nog aldrig mogna , nej men nu svamlar jag en massa bara skulle skriva nått vettigt så blev det så här .. och nu kommer jag inte på vad det va , vi hörs sen istället ,
P U S S S S S S !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar