söndag, oktober 25, 2009

du har tatt sönder mig , men jag älskar dig innerligt och jag vill bara ha det sagt !

random bild, inget spec med den , nya imorgon puss!
hej , har varit en känslofylld dag men det e såna här dagar man lär sig , och man uppskattar!
inga ord ångrad mer än lättnad och ut klarnad för hjärna och jag e glad att jag har fått en liten ny syn och känner att det var bara för det bästa, för allas bästa

& isabelle och vera ni är det finaste man kan få jag är så glad för att jag träffade er( lite mer än tre år nu ..bara känns mycket mer ju! ) vet verkligen inte hur mitt liv hade sätt ut utan er , så ett tack kommer aldrig vara nog tre varv runt jorden och tillbaka, jag älskar er så!


annars, jo tiden flyger förbi och det är redan söndag kväll kollar film och imorgon är det måndag och vi åker på konfa läger , åker dock inte för ens klockan halv 6 ungefär imorgon .
ska åka ut till väla med vera och inhandla nödvändiga saker även om det gör ont i mig att slösa så ska jag faktiskt unna mig det , det blir en skjorta antagligen en jacka vantar mössa och kanske en tjocketröja det e vad jag har i hjärnan men sen blir det ju alltid som det blir men ja ja jag ska lägga mig snart väl med lite oc avsnitt vi hörs , puss på er!♥

jag vet jag skrev det precis om uppskattning men aldrig har jag känt mig så här tom och det gör riktigt ont jag vet inte vad det är med mig bara helt plötsligt helt tom det gör så jävla ont jag e konstig jag vet känns som om att jag gråter blod och jag skäms jag skäms riktigt mycket jag e helt tom det funkar inte längre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar