lördag, oktober 17, 2009

lets do it.


när jag ändå är igång och stör er med frågor , vet nån var det finns liknande skor jag vill ha dom men dom går inte att få tag på i Helsingborg hjääääälp vad jobbigt allt blev nu, för er också för den delen. ( bild tagen från www.ohstefanie.blogg.se )

haha snart får ni panik på mig för jag sitter fortfarande och grubblar över jackan måste bestämma mig till imorgon och jag vet inte ja/nej?
sen känns det inte lönt att köpa en ny skinjacka eftersom det är så kallt vilket man kan lösa på andra sätt med en varmare tröja under halsduk och vantar osv.. men som sagt jag vill ha en annan modell än den jag har nu sen handlar det om pengar jag har precis fått mina födelsedags pengar ska jag redan slösa bort dom , har slösat 700 redan idag. ,usch jag hatar när jag får mina pengar för då kan jag inte slösa dom utan att ha ont i magen, jag ska sluta nu är övertrött och då babblar jag om nått helt ointressant för er så istället hörs vi imorgon puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar