söndag, oktober 11, 2009

jag vill inte vara vaken längre, jag hoppas du mår bra av detta för det är det du har skapat ut av detta , du har tatt segern var så god ,lycklig nu?

det gör så fruktansvärt ont att du har besegrat mig , det gör så ont att jag hoppades det gör så ont att jag inte kan gå vidare att jag slösar min tid på att grubbla över någon så stor idiot att jag hatar mig själv, du har fått mig att vända mig mot själv varje steg jag tar hatar jag varje rörelse varje plagg jag bär på kroppen varje gång jag sätter mig för att platta mitt hår eller sminka mig får du mig att hata mig själv, jag kan lika gärna sluta bry mig om inte du bryr dig om mig längre varför ska jag bry mig om jag själv jag hatar mig själv för den jag är idag jag hatar bara det , jag hatar dig.
och samtidigt kan jag inte få nog av dig jag orkar inte bära på det längre var ska jag lasta av det , du vill ju inte ta emot det precis tack för att du vänder ryggen mot mig när jag fanns där tack för att du inte har funnits där för mig som jag fanns för dig visst nu är du lycklig och behöver inte mig längre jag vill att du ska vara lycklig men inte utan mig , och ju mer du tonar bort mig från dig ju mer försvinner jag från mig själv och min kropp det är bara en utsida som vandrar runder inte jag längre, jag saknar dig kan du inte bara fatta det, jag försöker visa det för att du ska förstå men du fortsätter gå du tror detta är ett skämt egentligen kan jag tänka mig hur du hånar mig för är en hemsk men samtidigt underbar jag behöver dig vad prata jag om kan nån förklara för det kan inte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar