måndag, oktober 19, 2009

hola guapa!

hej jag mådde inte bra imorse så jag stannar hemma och det har gått i vågor hela förra veckan och i helgen så lika bra det med extra vila, mamma ska hämta skolböcker för jag har en del engelska och no att plugga usch jag önska jag var en sån som tyckte skolan var jätte lätt som no och matte har jag alltid haft svårt för men idag när jag har tid ska jag jävlar i det plugga, men sen har jag tränning om jag mår bättre drar jag dit orkar inte sitta inne ändå , ja ja jag har faktiskt fixat bilder och sånt men nu är det så att jag ligger här nere och tittar på oth medans mitt stökiga rum där upp som inte känns så trevligt att ligga i har både min kamera och usb sladden där uppe så just nu orkar jag inte , istället fixar jag det sen förhoppnings vis men vi hörs senare idag iaf, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar