måndag, oktober 26, 2009

the gentleman with the sharp tounges.

redan uppe antar att det är för att vi ställt bak klockan så egentligen är hon egentligen närmare nio man kan tänka så men ja jag blir förvirrad när jag tänker på det här med tid och klockor och usch nej, in i duschen ska jag och sen måste jag veta vad jag ska ha med mig .
det slutar väl som vanligt att jag som hade planerat allt som jag alltid gör det spårar ut som det också alltid gör så proppar jag allt i en väska så antingen glömmer jag något eller så får jag nojja och tar för mycket jag kan inte packa! kan ju inte ens packa när jag ska till min pappa konstig e jag e ja vet ,och jag hoppas inte ni får en uppfattning om att jag är en pskyad idiot som springer runt och skriker, ungefär kanske men inte riktigt.
ja vi hörs sen det är tidigt på morgonen så jag yrar allt för mycket puss!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar