söndag, oktober 04, 2009

ständig ångest över hur jag ska göra hur jag ska kunna leva vidare.

dagens kläder.(dålig bild)
gick med detta till min lilla mormor vita converse halsduk och vantar och en liten boll på huvet.


hejhej , sitter och kollar alla min bloggar jag läser, nu tänkte jag själv skriva lite, jag har haft en lugn tråkig söndag , imorgon är det studiedag och även tisdag så jag tar det lugnt

åhh jag e så sugen på kläder i allmänhet ska ner i stan när jag har tid , och jag e sugen på nya skor ny jack ,vantar halsduk en liten mysse kanske haha kanske lite tidigt och även en jean skojrta som jag suktat efter länge men inte funnit den rätta jeans färgen men har fått syn på en men den beställer jag nog isåfall på internet , egentligen hade jag behövt åka ut till väla men vet ni vad det orkar jag verkligen inte så jag nöjer mig med stan .

Ska iallafall sluta skjuta upp det och plugga, har inte tid eller ork att hänga efter så nu är det dags och sätta igång , puss vi hörs imellan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar