söndag, oktober 04, 2009

The one guy you cant get you always have a thing for..

uppdaterar när jag kommer hem , mm sure visst haha lita aldrig på mig vid morgon snåret.

Fyfan vad det blåser ute jag fryser som en dåre, för några veckor sen hade jag shorts och sånt nu sitter jag med halsduk och vantar väntar bara in på den rätta vinterjackan har sätt en brun men i min hjärna har jag framför mig en beige men det verkar inte finnas ute i affärerna så det blir väll den bruna som faktiskt finns i verkligheten.

Igår var det genrep och konsert och jag var helt död efteråt , vi hade sjungit hela dan fått i oss lite mat sen sjunger vi igen och sen är det konsert och då var jag så sluta så jag trodde jag skulle sjunga sovandes. haha iaf jag har studie-dag imorgon och över imorgon , alltså måndag och tisdag alla jag ska göra e väll ta det lugnt på tisdag kanske jag hälsar på min gamla skola en stund, jag ska städa upp lite , och ta mig nått att äta, senare åker jag till mormor hon ska till sjukhuset och opereras imorgon så jag vill ge henne kram men vi hörs snart , och det jag sa lita aldrig på mig vi morgon snåret nu är det undantag haha vi hörs verkligen snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar