söndag, november 29, 2009

1 advent.

både skorna och jeans skjortan som köptes idag hade jag på mig plus mina orm-imitations tights och en vanlig vit t-shirt, och till det skinjackan.

fick reda på att det var första advent idag , haha det hade inte jag kopplat.

hur som helst åkte till väla till slut slösade en massa pengar och fick riktigt ångest dom sista slantarna ska jag väl lägga på julaklappar , vad önskar ni er i jul klapp , själv har jag ingen aning?
köpte även ett par vinterskor , jeans skjortan (en annan en den jag tänkt mig , den andra fanns inte) och en stickad vit tröja.

julskyltning idag jag drog dit med vera och isabelle sen träffade man en jävla massa folk , kul eftersom det va ett tag sen man träffa vissa så tack allihopa!
orkar inte skriva mycket mer tror detta blir mitt sista inlägg för idag kanske jag sover hos min moster och då orkar jag inte sätta mig vi datan så ni får en dagens och så får vi höras imorgon istället, puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar