torsdag, november 05, 2009

'I'm Done With You'

hej varenda led och muskel gör ont just nu spec min vänstra arm , om det blir en spruta till så dör jag nog även om jag vet hur det känns så nej jag e fortfarande minst lika rädd! den där teorin om man prövar göra något som man har fobi för känns det bättre en ren myt ska jag säga er!

jag vill verkligen på väla vip-kväll men förutom att jag har jätte ont så har jag en massa plugg och ett ostädat rum som inte fixar sig av sig själv så vi får se hur det blir med det, om mamma mår lite bättre senare kan jag nog dra ut henne ,vi får se.
anyway.. jag ska sätta igång med städningen och pluggandet nu ,
och nu är det officielt headern blir klar till imorgon hur bra är inte det?!
och outfit bild får ni imorgon har gått i vanliga svarta tights en grå kofta och converse inte jätte intressant och kolla på nej nu blir det för mycket och ingen kommer ens palla läsa till hit, PUSSS !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar