tisdag, november 03, 2009

leave it behind

vad är det som har fått mig att hata?
jag var inte sån här innan verkligen inte ibland när jag tittat på mig själv ser jag den jag vara för ut , jag var så mycket svagare men jag kändes också snällare.
jag kan känna mig så jävla hemsk ibland.. saker jag tänker,saker jag säger, saker jag gör som aldrig skulle falla mig på hjärnan innan jag gjorde inte en fluga förnär jag svor aldrig jag sa inte ens skit säga vad man vill men jag skämms ibland, jag önskar bara jag kunde få ett svara iaf vad det var som ändrade mig , och ibland faller bara alla bitarna på plats när man tänke
kan man va stark fast snäll? jag vet inte .
om jag hade varit mer som innan hade jag överlevt , jag vet inte om jag hade gjort det , jag tror att en till tuffning behövs för att man ska överleva , det är inte bara att nicka och säga ja eller stå tyst , men ibland e jag för mycket usch nej jag jag vet inte tankarna flyger ibland ni vet själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar