tisdag, november 10, 2009

'i was trying not to fall again'

ner-ifrån-och-upp;
vita skin converse´

jeans ,bikbok
vit tunika, hm
svart stickad tröja, gt
skin jack, gt
kanske det inte syns en håret är väldigt mörktbrunt nära svart nu ,hoppas bara det håller i sig nu också ni ska få en bättre bild på det imorgon där syns det ju inte för 5 öre,

men jag har ju lovat er outfit bilder till nästan varje dag, men nu är jag tillbaka som vanligt (bättre än vanligt) dock lite bad timing ,jag pluggar som en liten gök non-stop o0ch vill bli klar med detta , tredje gångnen gillt jag tar mig an amerikanska revolutionen den första gången gjorde jag klart allt men glömde spara andra gången hängde alla datorer sig på skolan så allt försvann , kan man ha mer otur.. såja nu e det bara för mig att sätta igång och göra klart idag är det ju ugly betty och desperate housewives så bäst att jag sätter igång nu vi hörs mer ikväll pus på er har verkligen saknat att skriva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar