onsdag, november 11, 2009

när jag satt som högst upp uppskattade jag inte min utsikt nu ser jag ingenting mer en ett stort jävla hål!

åh usch helt hopplös dag har inte fått nått pluggat bara hjälpt med tvätten och lär inte kunna börja förens halv 9 - 9 ångesten bara kryper över mig,och jag har hälften kvar jag får väl sitta uppe till 2 i natt och göra klart orkar inte mer åh jävla skola jävla allt, ja som ni märker har jag inte blivit mycket gladare från sist jag skrev, om inte värre , nej nu måste jag packa till pappa
(undra om mamma och pappa skulle göra detsamma för oss skickas fram och tillbaka som ett litet paket dom inser inte hur jobbigt det att släpas fram och tillbaka och mellan landa i skolan och sen vara helt säker på att man har med sig allt och om man behöver något man har glömt är man jobbig om man inte orkar bära på platttången eller dom extra tightsen i skolan är man jobbig ,uuuuuuusch undra vad dom hade gjort,ibland är vuxna idioter samtidigt som dom är det bästa man kan ha jag hoppas ni fattar vad jag menar med det inom parenteserna blaablablablaa nu orkar jag inte skriva av mig mer blir bara mer och mer irriterad )
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar