tisdag, november 03, 2009

lätt att klandra andra för ens misstag

som vanligt sitter jag bänkad framför desperate housewives , ångest över att det inte har blivit nått pluggande trots all min fritid, och panik över att vaccinationssprutan ska tas imorgon sprutskräck en av mina största rädslor vet inte hur det kommer gå och jag hatar bara tanken av att en nål ska in i armen på mig jag ligger nästan på gränsen med att dra nån vit lögn varför jag inte kan ta den imorgon var "sjuk" eller nått och sen ta smällen och få den där jävla influensan , men whatever blunda och bita ihop bara .
när var det sist vi tog spruta..? tror det va i 6:an då följde mamma med mig till skolan och höll mig i handen och alla gångerna innan för den delen , i 8:an ska inte det behövas om mamma får tid till det ska jag dra dit henne känns mer trygt , nej nu börjar det igen vi hörs efter:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar