torsdag, november 26, 2009

perfection


jaha nu uppdaterar jag ..
just nu kan jag inte somna så ja du jag har väl tid till att berätta om min dag haha, tog bussen och mötte upp vera och isabelle i stan lulla runder en liten stund bara isabelle stack hem och jag och vera vandrade vidare , hem till henne kollade på hennes nya data sen var det bara att pallra sig ner till stan igen konfa-.-
whatever man märker på mig att jag börjar bli trött för allt låter fel i mitt huvud,och vad är huvud för ett jävla ord sig det till dig själv några gånger så hör du hur fel det bara låter, jag underhåller mig med repriser av paradise hotel men ska försöka dra mig mot sängen om jag ska få nån sömn i mig över huvudtaget (haha nu kom det där jävla ordet upp igen huvud!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar