lördag, november 14, 2009


hej kimberly vet inte om att jag sitter här och skriver för hon & vera spelar wii och är så sjukt duktiga, men rätt så svettiga också ;)
inte för att jag har så mycket att skriva om och har inte så mycket liv så har jag inte mer liv än att sitta och skriva på lilla kimbely dvärgs blogg, blogg är cp konstig och cp tråkigt och ja jätte konstigt så jag förstår faktiskt inte mig på detta riktigt men det får väl duga eller vad man ska säga :)

och jag vill bara säga att alla cp ungar som har klagar på sig själva kan lägga ner med det direkt, ni trycker bara ner er själva genom att klaga på er, om ni slutar klaga på er själva och accepterar sig för hur man ser ut och hur man är och står för den man är, så accepterar till slut alla andra hur man är. Man är något speciellt som ingen annan har tillgång till. Så som man ser ut kan ingen annan se ut, alla försöker se ut som alla andra och vågar inte vara sig själva. Det är fegt och det blir till slut falskt, man är någon som man inte är och gömmer sig för det mesta bakom sin utsida. Det är tyvärr utsidan man dömer efter, det man ser går man efter. Den underbaraste personen kan gömma sig bakom ansiktet som ser ut som alla andra och blir kallad ( normal ) eller bakom någon som inte ser ut som alla andra och blir dömd och kallad för ( onormal, konstig ) Är så trött på alla dom dömer alla efter utseendet eller det dom har hört, ta reda på fakta innan man öppnar sin käft och säger något.

& jag älskar min vera och kimberly, ni är underbara och jag älskar er för dem ni är.

/ isabelle johansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar