söndag, november 01, 2009

have'nt met you yet.

hej, som sagt jag förvarande om uppdateringen imorse.
men usch jag känner mig hemsk som lovade en ny layout till höstlovet var slut som vanligt kan jag inte hålla sånt men jag håller iaf på med en just nu bara känner att det saknas en del bitar så jag ska fortsätta jobba den .

idag var jag med mina girls som vanligt. vera och jag somnade sen somnade vi om en gång till annars har det varit datan mc och lite candy för våran del ,igår stack vi ut ett tag och vera skrämde mig och isabelle efter skräckfilmen usch ja haha vad löjlig man är ibland som skrämmer upp sig själv.

kollar iaf på jävulen bär prade nu , när den är slut ska jag välja vad jag ska ha på mig imorgon och måste verkligen plocka upp lite på rummet sen blir det hopp in i duschen spelar ingen roll hur sen men jag måste verkligen duscha.
om ni vill veta lär jag nog färga mitt hår en gång till antingen än mer lilabrunaktig ton eller så blir det svartmörkbrunaktig iaf lite mörkare , trivs bättre i lite mörkare hår , vi hörs innan jag slumrar puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar