fredag, november 13, 2009

you got me good

relativt kul kan man alltid ha för sig själv och en webcam!;)
jadu vad ska jag säga jag är som jag e så fort jag kommer hem bytar jag till mjukis kläder och då blir det ingen outfit bild men nu är det helg och det är inga stressig morgonar , men liiiite framsteg har jag visat.
anyway jag har lite fredagsmys med mig själv för stunden kollar film men är tröttare en på länge!
eftersom jag inte har fått sömn i mig på hela veckan så kanske jag tar igen det idag vem vet?
annars idag har jag äntligen träffat min saknade vera och min saknade isabelle det är helt sjukt en hel vecka sen!;o
men så blir det när man har en massa plugg..
iaf jag ska faktiskt mysa vidare , imorgon ska ni få en lista på mina favoriter inför vintern 09 och lite annat innhållet i bloggen ska förbättras och det firar vi med en sån här snygge bild!
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar