torsdag, november 05, 2009

jag vill se när du tappar ansiktet,och den dan kommer vara den bästa på länge ,låt den komma snart!

nej jag dog inte av vaccinationen men panik attack precis innan , jag fick hålla skolsyster i handen jag andades inte medans hon tog sprutan och trodde inte jag skulle andas igen fyfan vad jag grät , känns så löjligt men det är nog min största fobi när jag tänker efter.
så nu sitter jag här helt lealös i armen och börjar må dåligt inte för ens nu på kvällen känner jag dessa biverkningar,imorgon ska jag äntligen hem till mamma har saknat mitt egna rum brukar inte vara hos pappa så jätte länge . iaf nu blir det bara en massa svammel uppdateringen har ju inte varit jätte bra och det är inte det att jag inte haft tid men inte tatt mig orken allt känns segt usch ja!, och plugga borde jag ha gjort men jag har fortfarande inte satt igång whatever nu går jag till sängs vi hörs imorgon med lite bättre uppdatering och bilder , PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar