måndag, december 28, 2009

X X X X X X

Ångern i mig har nått sitt slut istället för att åma mig jag ska slösa hela 199 svenska kronor på skön heten under(kopieralänken), gina tricots bild ger dock ingen rättvisa den är metalicsilvrig.
Jag köpte exakt likadan i svart för att ha på mig på julafton , jag velade länge i affären men tog ändå den svarta(vilket jag ångrar stort!!!) på julafton kommer jag på att jag skulle tatt den silvriga och gör allt för att hinna ut till väla men det hann jag inte, dum som jag är tänkte jag vafan den svarta är fin och drog av prislappen nu sitter jag här med tårar i ögonen och ångrar mig bittert, och de är inte första gången jag drar av prislappen innan jag är helt säker, idiot som jag e. Men det blir att köpa en till för jag älskar verkligen så simpel men ändå så säker.

https://www.ginatricot.com/#/product/28587805 : kopiera länken så kommer ni förstå varför jag gråter. ingen rättvisa åt ginas bild, tunikan är silvermetalic inte grå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar