torsdag, december 24, 2009

läge att säg god jul?

Bild: mormor,faster,moster,mostersman,kusin,mamma(bild från när pappas familj var på besöki sommras.)
god jul till min familj utan för sverige både på pappa och mammas sida ,och vila i frid.

God jul på er!
En sak bara ,vart är all julstämning jag har alltid varit lite små exalterad innan jul men nu känner jag inget? Hur som helst kanske den kommer när jag väl e hos mormor i hennes pyntade lilla hus bland all julmaten och Kalle Anka på tv ,och samlade mamma darja tery mormor kevin julia ja då tror jag nog att min julkänsla kommer växa för nu när jag skrev det kände jag något hmm kanske är det julkänslan som spökar.
Jag skriver iaf innan jag åker till min mormor puss på er så länge!:)

1 kommentar:

  1. hah söta dom är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera