lördag, december 19, 2009

heal the world.

dålig bild men whatever.
dagens detaljer:
axelnitar, sotade ögon , massa arband,mittbena och trekedjigt silver halsband
jag körde på mina fransskor ormimitationstights svart tunika med nit detaljer över axlarna lite sotade ögon och mittbena idag har ingen direkt bild så men ja.

Det var jul konsert idag vi sjöng och sjöng och sjöng en paus på en och en halvtimme typ då jag och jessica stack hem till mig gjorde v oss och stack ner igen där vi repade lite till sen var det dags, det gick väl bra och så kände mig lite små tråkigt klädd när alla var så uppklädda haha men detta var min första julkonsert och det gick relativt bra, nu är jag helt slut körd och ligger i min säng med pyjamas men har inte hunnit tvätta bort sminket än.. , det gör jag sen vi hörs snart puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar