torsdag, december 31, 2009

this time i blame you

jag kan ändå inte somna så vi kör på denna.
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det har jag.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Minns faktiskt inte vad jag hade, jo inte bita på naglar och det lyckades jag inte med men det var nog inte så stora då?.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? inte nära nära , trots allt släkt men ingen nära släkt om man säger så mer ledsen för min mamma moster och mormor.
5. Vilka länder besökte du? Danmark, tyskland, sverige .. tror jag bara haha?
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jadu hade kunnat rabbla upp rätt mycket faktiskt.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Hmm.. finns många bra och dåliga så jag kan nog inte nämna ett som jag kommer minnas finns mycket.
8. Vad var din största framgång 2009? Jag visade inte mig svag.
9. Största misstaget? Haha oj man gör misstag hela tiden det kan va impulsköp till nått riktigt stort.. känns som jag har lärt mig verkligen vilka det är jag kan lita på och så och att jag inte gör dom misstagen jag redan begått en gång till för misstag är bara en slags lärdom. och sen måste även betygen ingå som ska höjas VERKLIGEN!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja sån vanligt sjuk som alla blir nån gång , och om man kan räkna det som sjuk när jag oppererade bort mina halmandlar som var riktigt hem både före under efter.
11. Bästa köpet? jJag vet faktiskt inget exakt men det måste kanske ha varit alla mina converse iguesss, iförsig köpte jag inte dom men isf typ skinjackan?.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder,powerking och annat jävla skit i sommras.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut jätte mycket, men inget specifikt som jag kommer på nu iaf.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Knock you down helt klart om jag bara får välja en så e det den , det är min favorit låt och påminner mig om hela sommaren och hela 09 på nått sätt.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det vet jag inte , det är nog samma .. typ.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Lagt mer på mitt pluggande.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inte brytt mig så mycket., släppt taget om saker jag borde gjort för länge sen.
18. Hur tillbringar du julen? Har tillbringat den med familjen.
19. Blev du kär i år? bBev jag kär`?, nej det kan jag nog inte säga att jag har blivit.
20. Favoritprogram på TV? Om man menar 09 måste det klart blir typ the hills,the city, desperate housewives ugly betty ,oth .. finns så mycket även sånt man inte följer direkt.
21. Bästa boken du läste i år? Livet på en kylskpås dörr!
22. Största musikaliska upptäckten? Kanye west och jay-z är kärlek även , ja det finns så mycket sen alla dessa låtar som hamnar på toplistan blir ju något man tvingas lyssna på då brukar man oftast också fatta tycke för det. men musikssmaksstilen kalla det va du vill är nog ungefär detsamma.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Mobilen .. dock lite försenat men en present e en present.
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Ja vad gjorde jag jo gick på bio med dom bästa personerna i hela jävla världen och umgicks med min familj , inget spec.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja det finns det.. men det är också saker man måste släppa.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Förra året var jag rätt tråkig vit t-shirt och jeans typ så självklart den har ändrats en del,men vad jag har för stil vet jag inte.
29. Vad fick dig att må bra? Framför allt vänner , familjen och musiken. (sommaren tog också stor del)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? chace ,channig eller möjligtvis karaktären chuck bass.
31. Vem saknade du? Marianne spec nu runt julafton och i början av året man tänker alltid på henne ,att aldrig få höra en sån underbar människa skratta igen är nog hemskast, för hon hade nog världen underbaraste skratt. och var ALLTID så positiv en glad människa skulle jag vilja säga, hon är saknad av många, och släkten på pappas sida som jag dock fick träffat i år som jag annars inte träffar!
32. De bästa nya människorna du träffade? Dom från min nya skola , och andra människor kanske ingen jag blivit så nära med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar