tisdag, december 01, 2009

were did i go wrong.

sugen på att klippa det kort ,riktigt sugen!
har en massa jag ska hinna med idag , så förvänta er ingen supergo uppdatering och inte imorgon heller för den delen , för att jag ska först till lund med skolan och sen utvecklingssamtal och efter det är det konfiramtion ,hur jag kommer hinna med pluggandet vet jag faktiskt inte.

men all denna dåliga uppdatering tar jag igen på torsdag tror jag , ni får dagens outfit som vanligt imorgon iallafall.

ska sätta mig och läsa i en timme , kanske jag till och med hinner läsa ut den , äh vi får se hur det blir med det ska iaf sätta igång när som sen e det ugly betty och desperate housewives och efter det ska jag inte i duschen.

En massa onödigt babbel blev det här vi hörs senare istället PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar