fredag, december 11, 2009

i think i coul kill myself soon.


Nu ska jag byta till lucia kläder för sista gången idag tack och lov säger jag har sovit nu i tre timmar och sängen lockar fan och med mer än vad lucia tåget gör just nu , ser ut som en liten kråkspark också för den delen , om jag inte är helt död när jag kommer hem också eller om jag vaknara till liv (förhoppningsvis!!) så blir det en jäkla massa bloggande och en spännande idol final i mjukis kläder nej detta blev en enda röra i skrivandet , märks att jag inte är riktigt vaken än.

Kort sammanfattning av texten: ska ha mitt sista lucia tåg för idag.trött.idol-final ikväll.mjukis kläder till det och ett förhoppningsvis till-piggande av lucia tåget.hörs så fort jag är hemma.
Enklare än så va det inte puss ttyl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar