torsdag, december 31, 2009

1210 , nytt år tionde.

rätt rolig video dom har missat en hel del men det var en av dom bättre från youtube.
ja nu är detta år tiondet slut jag har nog aldrig längtat mer än vad jag gör , fyfan vad skönt och ha nått skylla på och lägga allt bakom , bara kunna säga ja nu är det nytt åt tionde och nu tar jag tag i allt det låter som en smäck för mig iaf.
En sak är jag nyfiken på , hur kommer jag se ut hur kommer jorden se ut om nästa årtionde(om nu inte världen går under 2012 då har jag bara gått i skolan .. och tro mig jag vill inte bo kvar här jag har så mycket mer jag vill göra..) om vi försöker bortse från jordens undergång hur kommer tekniken modet svenska skolorna inredning ja hur kommer allt se ut , man kanske tänkte hur mycket mer kan man komma på , inte så mycket? , jo så tänkta man för tio år sen också haha och jag tror det e så att allt bara cirkulerar allt fortsätter men att utseendet ändras kanske en del ?, ja jag vet inte men om 10 ska jag inte stå här jag ska bo i typ newyork l.a och bara leva mitt liv jadu jag har högra drömmar för mig själv för här vet jag att jag inte ska stanna jag ska uppleva en massa antagligen lära av mina misstag och hitta på nytt jag vill hinna med så mycket och att åldras för mig är en fobi jag vill inte bli gammal , det finns så mycket och tänka på och alla som tar sig själva på så stort allvar och bara växer upp typ.. nu? nej jag e barn jag lever jag har ett vuxetliv framför mig som väntar och har ni tänkt på en sak som barn får man göra mer misstag , nä för stunden stannar jag här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar