torsdag, december 03, 2009

fake it, make it!

Jag uppdaterade inte igår p.g.a. att jag hade skola, sen åkte jag till Lund sen direkt efter det hade jag utvecklingssamtal ,och efteråt hade jag konfirmation va med Vera en liten stund sen var jag helt slut och somnade nästan direkt när jag kom hem (blev en jävla massa sen, sen , sen ..) Sitter här med en stor hög läxor inlämningsuppgifter och annat så det e väl bara att dyka ner med näsan i böckerna och sätta igång, har även ett rum som måååste städas så jag gör väl det sen , hur som helst lovade er en outfit bild redan igår och att uppdateringen skulle tas igen tills idag , det har dock inte blivit något ut av det ,jag tar det imorgon för tiden idag räcker inte till.
Skriver senare det kan jag iallfall lova er , PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar