torsdag, december 10, 2009

try sleeping with a broken heart

MYCKET LÄSVÄRT INLÄGG.. NOOT.
ångest över att mitt rum inte ser redigt klokt ut ,ångest för att jag borde ligga och sova nu, ångest för att jag inte kommer att kunna komma upp imorgon bitti och jag ska upp t i d i g t!!
ångest över att jag inte har en hum över vad jag ska ha på mig på julkonserten ,ångest över att tiden inte ska räcka till när jag har så mycket och göra och som springer runt i mina tankar, ångest över att jag inte är klar med julklapparna ,ångest över att det är ungefär en vecka kvar tills jag får ha svart nagellack igen(den historien tar vi sen..), ångest över att min plånbok har börjat banta, ångest över det mesta men hinner inte skriver ner för nu ska jag försöka sova annars vet jag inte vad jag gör?
sweet dreams , puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar