lördag, december 26, 2009

christmas cheer.

Bild på mig och min kära moster. blir såna "onödiga" bilder idag.
Hej på er , måste börja med , har ni haft en bra jul?
Jag har haft det iaf , närmsta släkten samlad vi satt uppe till tre ungefär och myste med massa julmat kalle anka presentleken , paket och annat jul mys så är jag jätte nöjd med min jul.
Imorgon blir det mer "jul" ska till mer släkt och träffas lite där presentbyte och spel och lek sen den 28 träffar jag min pappa och firar jul på hans sida , jaha ja så e det med en lite splittrad familj men varenda en betyder jätte mycket och jag älskar verkligen att jag har en så bra familj.

Måste säga att jag verkligen ändå är nöjd över det jag har fått fick mer än vad jag förväntade mig, det blev pengar saker till mitt rum hår inpackningar lite smink , ja inte så mycket annat smått och gott jag har önskat mig men favoriten är nog boken L.A candy som lauren conrad har skrivit, och sen en special edition av alla oc säsonger, folk i min omgivning vet nog hur beronde jag var av det eller vilket jag fortfarande e så nu har jag alla säsonger att gotta mig i, dock är den beställd från england så den har inte kommit än men beräknar med att den är här den närmsta veckan och då kommer jag stolt visa upp den haha.
pusspusspusspusspusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar