torsdag, december 03, 2009

fortsätter att ursäkta för dålig uppdatering och så,

lovade att skriva lite senare , och senare fick det bli har inte för ens nu tatt tag i både mitt rum( som jag måste göra något åt, spec mina kläder har ingen kolla på dom längre dom igger i nån låda där sen nån annan låda där och nån påse och hänger i nån garrderob och ja ni förstår dom e överallt och ändå har jag ingen aning vad och var jag har )och nu har jag läst igenom häfte om industriella revolutionen och stryckt under det viktigaste precis läst ut boken och påbörjat min romananalys imorgon e det fredag och bara två veckor kvar till jul lov , jag ska sluta tråka ut er med att svamla så mycket, och imorgon är allt som vanligt med bilder uppdatering och någorlunda läsvärda inlägg ,ja allt, I PROMISE , puss godnatt sov gott !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar