söndag, december 06, 2009

im here to stay lovers!

haha bilden bjuder jag på , som vanligt sover jag..

hej det blev en liten paus i bloggandet , kändes onödigt att ha noll och skriva om , och när jag väl skrev blev det typ hej jag har läxor förlåt för dålig updatering jag tar igen det på torsdag osv.. , tog aldrig igen det på torsdag och inte på fredag och inte p lördag heller för den delen.
jag sitter hos min moster och pluggar(hahaskrev jag det igen , men sanningen e den att jag faktiskt gör det) , känner en stor ångest över att jag inte fått så mycket gjort som jag borde fått nästa vecka ska jag gå en massa Lucia tåg så vet inte hur uppdateringen blir då heller.

har ett litet dilemma
- jag har inget Lucia linne!!
och mitt första Lucia tåg är imorgon och jag känner mig osäker på texterna ja usch inget känns rätt
så det ska jag också pränta in i huvudet plus 100 andra ord som jag har i prov och en roman analys , nej get over it och sätt igång förfan!
vi hörs sen , PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar