lördag, december 19, 2009

ont på ställen jag inte trodde fanns, en ny känsla jag aldrig träffat på förut.

Ja så klart kan jag inte somna har legat och vridit och vänt men nej inte en blunder.
Usch jag vill inte va kvar längre,inte här iaf inte i verkligenheten inte i detta livet. Verkligheten går inte att ändra på och jag står kvar på samma ställe som jag stog på för ett år sen.mer. när ska jag glömma, hur ska jag glömma?
Efter varje fundering jag har fortsätter följdfrågorna som jag inte kan svara på.
i wish i could, kanske i en annan värld ett annat liv..

Besviken på mig själv med mina betyg RIKTIGT besviken nån obeskrivlig känsla jag faktiskt inte känt innan det är ett sånt hål ett stup ett riktigt hårt fall inget som får mig att bli motvierad vilket man kanske kan tro men jag vet hur jag ska göra hur jag ska hantera en känsla jag aldrig träffat på innan jag bollar med den fram och tillbaka precis som mina tankar om detta, jag ska verkligen jobba upp mig på vt av 8:an och jag vet att det finns dom som kanske tycker mina är bra gemfört med sina men detta handlar om hur jag känner, och jag har aldrig varit så här besviken på mig själv innan , jag satsa mitt bästa på vt ,vilket jag har gjort nu också känner jag men det har inte räckt till,det va det,äh jag vet inte, ligger det nån sanning, finns det en baktanke , jag vill hitta ut, jag vill hitta ett svar, fler svar.
(ett nyårs löfte är egentligen ett jävla påhitt för att man ska kunna förtränga sina problem och intala sig själv att man ska hålla dom och att allt blir bättre.. en trygghet ens egen skull och säga det högt inför andra vilket jag gör nu är bara för att övervinna sig själv ,men just nu behöver jag trygghet ,spec trygghet i mig själv.)

nyårs löfte 3:
jobba på alla betygen fortsätta kämpa, kämpa mycket mer nå dom ÖVRE målen. Jag vet att jag kan men jag måste kämpa mer än andra och jag får inte sluta försöka
.

2 kommentarer:

  1. Du skulle kunna göra din blogg fett roligare med video in lägg. Med hur du skinkar dej eller bara prata lite. Skulle vara jätte rolig!

    SvaraRadera
  2. gullig kommentar , och jo jag har övervägt länge men vet faktiskt inte om jag vågar men en dag det lovar jag , fortsätt kolla min blogg:)

    SvaraRadera