fredag, december 11, 2009

video inlägg. jag rabblar bara en massa inlägget jag drar en ursäkt med att jag är trött..

jag som inte får kommentarer så ofta ,blir alltid så lycklig när jag väl får de tänkte ta upp den jag fick nu för inte så länge sen(folk kommer väl tro att jag skrivit den själv DET HAR JAG INTE!! men har ett program där jag får mail direkt när jag får kommentarer och sånt) där va ett litetgulligt svar på att skaffa jobb ,om att jag skulle sälja glögg vilket känns lite sisådär men det var nog mer menat som skämt sen undrade han hon den det(nyfiken på vem det e ,eftersom inte så många kommenterar som sagt) om jag kunde göra videoinlägg ,har fått för frågan tidigare och självklart jag tänkt lite grann på det för det ökar faktiskt antalet unika besökare och sen vet jag själv hur kul jag tycker det är att kolla på folk jag känner och se om dom låter tillgjorda och fejkade eller om det känns mer äkta.
Alla har väl gjort skämt videoinlägg nästan , jag har iaf och som sagt tanken har slått mig och en dag kanske jag har kuraget till att göra det.
Jag menar kan kissie dessie och alla dom så kan väl jag, även om det skulle kännas hur löjligt som helst att ladda upp ett videoklipp där jag pratar med mig själv?
och om jag får kommentarer om att jag tror att jag har stor blogg och att jag tror jag e nått så nej det tror jag inte just därför jag inte riktigt vågar göra nått sånt som ett videoinlägg för jag faktiskt är rädd för vad folk tycker och tänker , det skulle isåfall vara mer för min egenskull.
Men detta lär inte hända om en snar framtid vill jag iaf säga , men ni får gärna bli bättre på att kommentera för det är de inte så många som gör.

1 kommentar: