måndag, december 28, 2009

Love. I don't know much about it. But I know that there's a reason why everybody wants it. It's the closest thing we can get to magic.

Outfit: skinjacka gina , vit t-shirt med tryck walk of shame(syns inte dock kan få en bättre bild senare.),svarta jeans tights och converse, vanliga svarta luffar vantar och min svarta tube. så enkelt men så snyggt.
Det blev en mobilbild, kameran glömde jag hos min moster men hon kommer förbi ikväll och lämnar den, visar även då vad jag köpte igår.

Hej, sitter hos pappa nu vi ska ut och äta snart har dock jätte ont i min mage och min stämband rivs jaja.
Har precis fått min julklapp av honom det blev pengar till mellandagsrean en mascara och ett halsband och två ringar , hur som helst ska jag börja bege mig snart , så jag skriver ikväll , puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar