torsdag, december 10, 2009

du saknar något som kallas moral

uruselkvalitet.
tights , converse, stickad tunika, vit tunika.

usch känns som om jag har alldeles för mycket att göra men alldeles för lite med tid mitt rum ser inte bättre ut än vad det gjorde igår och eftersom jag sitter här syssellös har jag kallt på städ patrullen och vi ska göra nånting åt saken GENAST , men medans dom anländer tänkte jag skriva lite snabbt eftersom jag inte varit så bra på det dom senaste dagarna..
jag ursäktar så mycket igen , men som sagt haft lucia igår och idag och imorgon kommer det bli en jävla massa rusande hit och dit
jag LOVAR skriva mer sen men städpatrullen har anlänt och jag har ett rum att ta i tu med ni får en gårdagensoutfit idag igen bara för att jag aldrig lägger upp på rätt dag whatever här se och njuut, inte för att där e så mycket att njuta av:)
ttyl!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar