måndag, december 14, 2009

hitech . hur fan ska jag klura ut detta jag fattar N A D A!

Är han inte för söt?!


Äntligen blev den min som jag har väntat , igår var det exakt två månader nu försöker jag figruera ut hur den funkar och så , har en massa kontakter att lägga till och tyvär har jag inte nått minneskort till den ,störigt att det som jag använde i mitt sony ericsson inte funkar och hur jag ska få det köpt innan jul vet jag inte för pengarna ska läggas på julklappar men om jag blinkar snällt kanske jag får ett innan , annars e det ju bara 10 dagar kvar till julafton så får önska mig det tills dess, men som tur e har jag inga läxor så jag har hela kvällen på mig att ägna all min tid åt min nya älskling, men jag ska blogga också ,men det blir om en stund.

Tjingeling så länge !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar