lördag, december 26, 2009

say something.


just nu önskar jag att jag hade min lilla oc box eller the hills boxen jag vann av kenza(ja ,jag är fortfarande lika stolt!), men dom är tyvär inte här jag ska istället mysa med nån bra film , kanske det blir marley och jag eller nån annan jag fick minns inte vilken för stunden haha , eller så läser jag en bit av L.A candy.
Men mot sängen ska jag gå , sov så gott så hörs vi imorgon , puss!
& tack för att ni står ut med min så opersonliga blogg som det bara kan bli, nytt år snart och det ingick faktiskt bland mina löften att bloggen skulle ta ett steg högre och ny design både med headern och färger och sånt ja ni fattar ,nu känns det bara pinsamt om nån ny läsare eller nått skulle kolla in och se hur rörigt och tråkigt här ser ut INGEN vill ju stanna när det ser ut som det gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar