onsdag, december 09, 2009

the hills boxen , i deserve it!


när jag såg kenzas tävling så dog ja lite(ja ni vet den om the hills boxen)

här är motivering till varför JAG ska vinna detta underbara pris:
-ni som känner mig väl vet att jag haft en obsession tidigare på serien the oc och när den försvann trodde jag att jag ALDRIG skulle komma över den sen en dag när jag slog på tv rutan så va laguna beach igång en serie där man får följa ett par ungdomar och jag fastnade direkt sen las den ner , men sen kom en liten uppföljare med en av huvud personerna från laguna beach. THE HILLS det va min räddning i nöden , min nya obsession , följer allt som har med serien och göra dock en liten besvikelse när huvudpersonen lauren går sin egen vägg men iaf i deserve a the hillsbox så why not tänkte jag när jag såg tävlingen vad har jag att förlora så nu är jag med och deltar och tycker själv att förkännar den riktigt mycket !! p.s i love the hills om ni inte fattade de .

http://kenzas.se/2009/december/tavling-the-hills.html#comment

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar